Monday, January 17, 2011

✿Makan-Makan di hotel UiTM✿

Assalamualaikum...

Makan!!! Msty semua org ske mkan jgak kn..huhu…Nie azra nak cter pasal azra makan kat hotel UiTM dungun nie tau…nak promte nie tau..hehe…makanan kat cni boleh la tahan sedapnya tau.. biasanya azra g makan kat hotel nie dengan kwan2 azra la…nk ajok pakwe xdok..huhu..

Baru2 nie azra nge kwan2 S.E.V.E.N.T.H azra g makan kat hotel nie selepas kelas ETR yg diajar oleh lecturer yang klakar..hahaha...azra la yg punya pasal nie tau smpai kwan2 pun kne makan kat hotel..hahaha…semuanya sb azra teringin nk makan ais kacang…Apa itu ais kacang??erm…macam ABC gk la tp kat hotel n lagi sedap tau…makanan yang paling sedap kat cni la kan nasi goreng teluk gadung…kalu mkan nie tau mmg xmkan dua ary la..kenyang sgat..hahha…Jom tengok gambar2 yg sempat diambk oleh kami..huhu..

ni dia ais kacang yang sedap 2.yummy2..



...kawan-kawan ku...asilah yg snap gmbr nie..



ni dye nasi goreng teluk gadung..nyummy...

No comments: