Tuesday, August 30, 2011

Raya!!! Raya!!!! Raya!!!



Assalamualaikum everybody!!!!!


Aish!!! kenapa terlebih excited nie... first sekali azra nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kat semua kawan-kawan blogger azra nie.... dh lame xbukak blog nie tau...blog nie masuk virus ari tu tau...aishhh...mcmane blh masuk virus pun azra xthu..huhu...azra ad buat blog lain gk tapi xciap2 lor...sebab xad masa nak buat..hehehe...maklumla kan azra sekarang cibuk sgt bekerja...( walaupun part time jew kan )...petang raya pun balik lewat ag..huhu...

Byok btol lari dari tajuk 2 kan...relex2..jgn marah yer raya2 nie..senyun cket..:)...kan cantik mcm 2 raya2 nie..hehe..mcmane raya korang??happy x??msti haapppppyyyyy kan3??byak kew korang dapat duit rayer??huhu...azra nie xdapat pun duit raya..maklumla kan kurang muda dh sekarang...bukan tua tau  KURANG MUDA..ngeeee3.... raya tahun azra terasa kekosongan sgt tau...ntah la kenapa..azra pun tak thu...azra ad inginkan sesuatu tapi azra xmampu buat...azra dh cuba tap still xdapat..addoyaiii...tapi azra akn trus mencuba smpai azra dapat buang perasaan 2 jauh3... banyak melalut dah azra nie...aishhhhh...pergi2..hehehehe...

Di bulan mulia ini azra nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN...kepada seseorg nie ( ladies )...saya nak mtak maaf banyak2 nge awak sb dh bnyak buat silap dgn awak...sya harap awak dapat mafkan sy yerp...kalu awak bc entry nie Alhamdulillah...saya harap awak boleh maafkan sy...sy dh menyesal dengan apa yang berlalku...terlalu emotional kn... :p


Kad Raya 2009

p/s : datangla umah raya ke 3 yg mengenali diri ini...:)

No comments: