Saturday, October 29, 2011

KONVOKESYEN YANG KE-75

Assalamualaikum...
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Bersyukur ke hadrat Illahi azra dah grad... Alhamdulillah... Happy sangat semalam sebab dapat berkongsi kegembiraan nie dengan mak ayah serta adik azra yang tersayang... Azra kiranya bertuah sebab mak ayah ada untuk berkongsi kejayaan nie... Alhamdulillah... Terima kasih mie & ayah...Along sayang mie & ayah sangat-sangat... Semalam keluar jew dewan air mata azra terus menitis... Tiba-tiba jew sebak... 

satu hal yang azra xkan lupakan dalam hidup azra... Azra dah berbaik dengan seorg yang selalu azra sakitkan hati dye dulu... Terima kasih awak  sebab sudi maafkan saya.. Saya ase sungguh bertuah sb masih sempat jumpa awak dam mintak maaf nge awak... Semalam bagi saya itu yang paling bermakna dalam hidup saya.. Terima kasih awak... Saya xthu nak ucap terima kasih mcmane ag kat awak... semuanya berlaku dalam sekelip mata jew kan... Ase bersalah semakin tebal dalam hidup nie bila tahu ayah kami berkawan baik... serius sya mintak maaf sangat2 dengan awak... InsyaAllah kalu panjang umur kita jumpa lagi.. Terima kasih awak..hadiah yang sangat bermakna bagi saya..terima kasih...

Nur C-da Azra

bersama kawan-kawan batch

cute kan kteorang...ngee3

bersama pengacara KONVOKESYEN

cantik~~~~ :)


p/s : gambar bersama awak xada dengan saya...kalu saya 
letak nanty awak xakan marah kan..:)


No comments: